سوالات متداول

در این بخش به تعدادی از سوالاتی که ممکن است برای شما مشتریان عزیز پیش بیاید پاسخ داده شده است. اگر سوالی بود که در این قسمت پاسخ داده نشده بود میتوانید از قسمت ارتباط با ما بیان کنید تا در اسرع وقت از تیم پشیبانی کامپیوتر بهار به سوال شما پاسخ داده شود.

وارد سایت کامپیوتر بهار شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.